2 Ağustos 2008 Cumartesi

pek boktan bir şey şu insan ilişkileri!!!

empati yeteneğime güvenirdim ve fakat pek çok yanlışımdan sonra onu da sorgulamak zorunda kaldım. eninde sonunda intikama dayalı bir yaşam sürdüğümü öğrenip üzüldüysem de, çok da kafaya takmadım. sonuçta böyle bir hayatta biri size bir şey yapmadıkça siz de yapmıyorsunuz kavgalar anlaşmazlıklar olmuyor pek.
fakat bu günlerde belki de ilk defa farklı bir şey yaşadım ya da daha kötüsü bunu yeni keşfediyorum; eğer karşımdaki benim ona yapmayacağım şeyleri yapıyorsa ve intikam dediğimiz şey çok da mümkün değilse ne olacak? yani burda yanıp tutuşarak oturacak mı bu fani? ya da belki birkaç kavga çıkarıp uslanacak mı? çıkan kavgalar hatayı önleyecek mi yoksa örtecek mi? sonuçta elimi eteğimi çektim biraz düşünmeye karar verdim. dedim ya azizim pek boktan bir şey şu insan ilişkileri, düşüncesizce hareket etmeye hiç gelmecek gibi duruyor.

Hiç yorum yok: